UTITZ -למה אוטיץ?

הרבה שואלים אותי למה אוטיץ? אז הגיע הזמן לצאת אל האור ולספר לעולם.

יכולתי להגיד לכם שזו מילה בשפה זרה שאתם לא מכירים מתוחכמת מאוד עם שתי משמעויות, שמכוונות לאופנה, אבל אז זה היה פשוט שקר.

האמת הפשוטה היא שזה שם המשפחה המקורי שלי. וההווי הכללי שלי עד היום. אני אוטיץ- מה זה אומר? שטותניקית, אוהבת להתלבש יפה, להיראות יפה, וזאת המילה שהכי מאפיינת אותי. ילדה קטנה עם מלא אנרגיה שרוצה לכבוש את העולם. 

בתכלס- אוטיץ זה נהר / כפר בגרמניה. לא קיבלנו תשובה חד משמעית עד היום. אם מישהו מהקוראים רוצה להאיר את עינינו זה הזמן.

כמו בחיים ככה בבגדים שאני מעצבת. הבגדים הם הכי אוטיץ. נוחים, זורמים, יפים, קלילים, עם ניחוח אירופה קל והרבה חוצפה ישראלית... על התפר שבין הנשיות להשתטות, הרצון להיות מדויקת, מנומסת, והפלפל ..כמו לעקוף בתור כשאף אחד לא רואה, בחן, ובאצילות.

אוטיץ הוקם אחרי המון חברות שנכנסו להריון וטחנו לי את המוח שאין להן מה ללבוש. הכל גדול מידי, מוגזם מידי, המידות גדולות מידי, והכסף הולך לפח שנייה אחרי שכל הקילוגרמים יורדים.

התחלתי לחשוב. כשלמדתי עיצוב אופנה בשנקר, נדלקתי על עיצוב בגדי גברים. ולמה תשאלו? כי גברים לא ילכו עם דברים שלא נוחים להם. עיצוב בגדי גברים מחייב חשיבה פונקציונלית, נוחה, זורמת. והאתגר האמיתי- זה גם צריך להיות יפה ורלוונטי.

אם זה עובד להם, למה שלא יעבוד גם לנו?.

אוטיץ- בגדים שהם גם נוחים, גם נראים אש, גם נשארים לאורך זמן- לתקופת ההריון ולאחריה. מעבר לאיכות, גם פונקציונלית שמתאימים לאחרי ההריון.

 

 על החתום יפעת אוטיץ עדי;)